INNOVA CLINICS BY NADIA

PRIVACYVERKLARING

Privacy verklaring

Innova Clinics by Nadia B.V., gevestigd aan de Schorsmolenstraat 9A1 4911 VN Breda, is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.

Contactgegevens:
Schorsmolenstraat 9A1
4811VN Breda
06-43677442

Uw privacy is belangrijk voor ons, en wij nemen de verantwoordelijkheid voor het omgaan met uw persoonlijke gegevens zeer serieus. Wij erkennen dat individuen het recht hebben om te bepalen hoe hun persoonlijke informatie wordt behandeld.

Ons Privacybeleid beschrijft in detail hoe wij uw persoonlijke gegevens verzamelen, gebruiken en openbaar maken, hoe u toegang kunt krijgen tot uw persoonlijke informatie en deze kunt corrigeren, en hoe u klachten over privacy kunt indienen.

Door gebruik te maken van onze website, diensten, of door ons persoonlijke gegevens te verstrekken, stemt u in met de verzameling, opslag, het gebruik en de openbaarmaking van uw persoonlijke gegevens zoals uiteengezet in dit Privacybeleid.

Voor de doeleinden van dit Privacybeleid omvatten persoonlijke gegevens uw:

  • naam en geboortedatum;
  • contactgegevens en noodcontactgegevens;
  • behandelingsdetails;
  • foto’s voor en na de behandeling;
  • betalingsinformatie, zoals bankrekening- of creditcardgegevens;
  • betalingsgeschiedenis; en
  • gevoelige informatie, zoals medische informatie die door u is verstrekt en door ons is verzameld als onderdeel van uw behandelbestand, details van teleconsultaties en eventuele allergieën die u heeft.

    Wij kunnen ook informatie verzamelen met betrekking tot uw toegang tot en gebruik van onze website, waaronder sociale media-accounts of apps, IP-adres, apparaattype, browserinformatie, tijd en datum van toegang, locatiegegevens, bezochte webpagina’s en andere website-gerelateerde informatie, onder andere door het gebruik van internetcookies.

Informatie die uw identiteit niet onthult of het vaststellen van uw identiteit niet mogelijk maakt, wordt niet geclassificeerd als persoonlijke informatie en valt daarom niet onder dit Privacybeleid.

Verzameling van uw persoonlijke gegevens

Wij verzamelen persoonlijke gegevens over u wanneer u deze aan ons verstrekt of wanneer dit wettelijk verplicht is.

Wij verzamelen uw persoonlijke gegevens voornamelijk om u onze diensten en producten te kunnen leveren, bijvoorbeeld:

  • wanneer u onze website gebruikt, bijvoorbeeld als u een behandeling boekt of een aankoop doet via onze website, of als u een klantenaccount aanmaakt;
  • als u een ‘klantenkaart’ invult bij of voordat u een van onze klinieken bezoekt;
  • als u contact met ons opneemt via telefoon, e-mail of sociale media met een vraag of klacht;
  • tijdens behandelconsulten; en
  • als u feedback geeft over uw ervaring met ons.

U bent niet verplicht om uw persoonlijke gegevens aan ons te verstrekken. In sommige gevallen kan het echter zijn dat wij u geen diensten of producten kunnen leveren als u uw persoonlijke gegevens niet verstrekt.

Gebruik van trackingtechnologieën

Wij maken gebruik van trackingtechnologieën zoals cookies of webbakens om het gebruik van onze website en diensten voor u gemakkelijker te maken.

Cookies zijn stukjes informatie die een website overdraagt naar de harde schijf van een computer voor administratieve doeleinden en om de functionaliteit van de website te verbeteren. Een webbaken is een technische methode die informatie verstuurt met betrekking tot de toegang tot websites wanneer u websites bezoekt, of een e-mail in HTML-indeling opent of bekijkt.

De meeste webbrowsers zijn ingesteld om trackingtechnologieën zoals cookies of webbakens te accepteren. Deze trackingtechnologieën identificeren u niet persoonlijk, hoewel ze wel uw browser identificeren.

Deze trackingtechnologieën stellen ons in staat om onze website te monitoren en vast te leggen hoeveel mensen de verschillende delen van de website gebruiken. Het is mogelijk om uw browser zo in te stellen dat deze trackingtechnologieën weigert, maar dit kan de diensten die wij u via onze website kunnen leveren, beperken.

Gebruik en openbaarmaking van uw persoonlijke gegevens

Wij gebruiken uw persoonlijke gegevens om:

  • u onze diensten en producten te leveren;
  • een dossier aan te maken van uw behandelingen en voorkeuren, dat toegankelijk is voor uw behandelend team in onze klinieken;
  • met uw toestemming, foto’s van voor en na de behandeling op onze website te publiceren;
  • met uw toestemming, contact met u op te nemen om informatie te verstrekken over onze producten, diensten en speciale aanbiedingen;
  • feedback van u te verkrijgen over onze producten en diensten;
  • statistische gegevens vast te leggen voor onze interne marketinganalyse;
  • te voldoen aan wettelijke en reglementaire verplichtingen, interne audits of onderzoeken uit te voeren, fraude of andere onwettige activiteiten te voorkomen, of uw veiligheid en die van ons te waarborgen;
  • onze medische professionals in staat te stellen u een medisch consult te geven voor uw behandelingen en eventuele nazorg;
  • kwantitatieve en kwalitatieve medische en behandelingsgegevens vast te leggen voor interne medische en behandelingsanalyse en onderzoek;
  • doeleinden te vervullen die redelijkerwijs noodzakelijk of aanvullend zijn aan de bovengenoemde doeleinden; en
  • alle andere doeleinden te vervullen waarover wij u hebben geïnformeerd voorafgaand aan, of op het moment van, het verkrijgen van uw toestemming.

Wij kunnen informatie delen binnen onze groep van bedrijven om u een naadloze klantervaring te bieden.

Wij kunnen uw persoonlijke gegevens openbaar maken aan onze externe dienstverleners die ons helpen onze diensten te leveren, bijvoorbeeld IT-dienstverleners, marketing, marktonderzoek (waaronder door gebruik te maken van andere beschikbare gegevens om meer inzicht te krijgen in onze klanten) en adviesdiensten. Sommige van deze externe dienstverleners bevinden zich in landen zoals de Verenigde Staten en Nederland en u stemt in met deze buitenlandse openbaarmakingen.

Directe marketing

Wij kunnen van tijd tot tijd direct marketingcommunicatie naar u sturen over onze diensten en ander materiaal waarvan wij denken dat u het interessant zou vinden.

Als u ervoor kiest om u af te melden voor alle directe marketingcommunicatie, houd er dan rekening mee dat wij u nog steeds kunnen contacteren voor andere redelijke doeleinden, zoals het versturen van informatie ter bevestiging van een boeking of meldingen van wijzigingen in onze diensten of beleidsregels.

Houd er rekening mee dat het afmelden voor directe marketingcommunicatie u niet afmeldt voor gerichte advertenties van ons. Gebruik uw instellingen voor cookies en andere trackingtechnologieën om de advertenties te beheren die u van ons ziet op sociale media en andere digitale platforms.

Opslag en beveiliging van uw persoonlijke gegevens

Wij bewaren uw persoonlijke gegevens zowel in papieren vorm als elektronisch, op onze eigen servers en die van onze dienstverleners.

Wij nemen verschillende technische, administratieve, personele en fysieke maatregelen om uw persoonlijke gegevens te beschermen tegen verlies, interferentie, onbevoegde toegang, wijziging, openbaarmaking en misbruik, waaronder het gebruik van elektronische en fysieke toegangsbeperkingen tot bestanden met persoonlijke gegevens en het waarborgen van encryptie van persoonlijke gegevens die verzonden en ontvangen worden.

Wij eisen dat alle derden die toegang kunnen hebben tot persoonlijke gegevens over passende controles beschikken om uw persoonlijke gegevens te beschermen op een manier die in overeenstemming is met ons Privacybeleid. Zij mogen uw persoonlijke gegevens alleen gebruiken voor geautoriseerde doeleinden.

Wij vernietigen of anonimiseren uw persoonlijke gegevens wanneer het doel waarvoor deze zijn verzameld niet langer bestaat, als u ons hebt gevraagd deze uit onze bestanden te verwijderen, als u uw toestemming voor onze verzameling van uw gevoelige of gezondheidsinformatie hebt ingetrokken, of wanneer wij wettelijk niet langer verplicht zijn om deze te bewaren.

Toegang tot en wijziging van uw persoonlijke gegevens

U hebt het recht om toegang te krijgen tot de persoonlijke gegevens die wij over u hebben en om ervoor te zorgen dat de persoonlijke gegevens die wij over u hebben juist, actueel en volledig zijn. Om toegang te krijgen tot uw persoonlijke gegevens, neem dan contact met ons op.

Wij kunnen een redelijke vergoeding vragen voor het opvragen van uw persoonlijke gegevens, in welk geval wij u vooraf op de hoogte stellen van de kosten voordat wij de informatie verstrekken. Wij kunnen een verzoek om toegang tot of correctie van uw persoonlijke gegevens in bepaalde omstandigheden weigeren, in overeenstemming met de wet. Als wij een verzoek weigeren, zullen wij proberen een reden voor ons besluit te geven.

Verdere informatie en vragen

Voor meer informatie over dit Privacybeleid of om een klacht in te dienen over ons omgaan met of gebruik van uw persoonlijke gegevens, neem dan contact met ons op. Wij zullen alle schriftelijk ontvangen vragen onderzoeken en ons best doen om deze zo snel mogelijk op te lossen.

Innova Clinics by Nadia B.V. wil u tevens erop wijzen dat u de mogelijkheid heeft om een klacht in te dienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat kan via de volgende link: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/contact-met-de-autoriteit-persoonsgegevens/tip-ons

Wijzigingen in ons Privacybeleid

Wij kunnen dit Privacybeleid van tijd tot tijd bijwerken of wijzigen. Wij zullen eventuele updates of wijzigingen op onze website plaatsen, dus wij raden u aan om dit Privacybeleid periodiek te bekijken.

Door onze website, diensten te blijven gebruiken, of door ons na deze updates of wijzigingen persoonlijke informatie te verstrekken, stemt u in met de verzameling, opslag, het gebruik en de openbaarmaking van uw persoonlijke gegevens zoals uiteengezet in het bijgewerkte Privacybeleid.